外食早餐及午餐

 今回約了朋友在

上次食牛腩飯的

粉麵店食午飯 

朋友點蠔仔粥

有好多漲卜卜蠔仔

$35元

其實佢食食下

俾我叫停拍照😂

 
今回我試食豬什
都算幾好
粉腸冇異味
豬潤幾爽口 
加熱飲$37元

 
快餐店早餐
兩個餐都$30元
今回魚柳炸得好靚
新鮮熱辣

 
炒蛋轉煎蛋
忘記了要熟蛋
兩隻蛋又煎得幾靚喎
平平哋
做得不差
咁都收貨嘅

 
 
 
 

19 則留言:

  1. 好多早餐的魚柳都係炸,午餐就用煎,其實我希望早餐都可以用煎,冇咁熱氣嘛。

    回覆刪除
  2. 香港食到的內臟都幾新鮮,無味的,我唔怕。

    回覆刪除
  3. 個蠔仔粥幾清,我好鐘意食,但好多地方溝好多肥豬肉,唔係好敢點來食 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 你咁講又係喎,佢唔肥膩又多蠔仔。

      刪除
  4. 午餐
    蠔仔粥
    豬什

    早餐
    炸魚柳
    煎蛋

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 而家好少麵粉店有豬什食,呢間算唔錯。

      刪除
  6. 我都鐘意食大快活魚柳。

    回覆刪除
  7. 大快活個早餐算係好有誠意,好過大家樂好多!

    回覆刪除
  8. 你朋友仔都幾可愛,比你叫停拍照

    回覆刪除

生活點滴

 天氣很好 又出外行公園散步 又藍又綠好舒服 不少人帶狗狗散步 兒童遊樂場 也很熱鬧 樹林很茂盛 今天天氣有雲 出外購物日