中式素肉包

 特價買了不少新豬肉

不妨善用食材

多做點不同菜色 

今回做了菜肉

蒸好出來

馬上已經

被人消㓕了幾個

 
 

亦做水餃 

水餃皮買現成

原來有厚皮出售

買來一試

其實包時

已經覺得麻麻

可能較適合水煮

煎食就比較硬


 

餡料

新豬肉

椰菜 炸菜 甘荀

簡單的材料

味道也不錯



27 則留言:

  1. 回覆
    1. 素包自己做的餡料比較新鮮好味。

      刪除
  2. EE ah, I have two questions for you woh!
    01. 請問包皮點整呀?
    02. 請問用椰菜做餡料, 會唔會蒸出水呀?
    其實我唔識煮嘢, 但係見到你嘅「中式素肉包」好想食囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 包皮用麵粉奶糖水酵母搓成。椰菜餡料要略煮放涼,不大會出水。
      素包自己做的餡料比較新鮮好味。

      刪除
    2. 我用豆奶,但可以用牛奶或鮮奶。

      刪除
  3. 回覆
    1. 素包自己做的餡料比較新鮮好味。

      刪除
  4. 蒸素肉菜包
    煎/湯素肉椰菜 炸菜 甘荀水餃

    回覆刪除
  5. 水餃都係煮好食啲,煎好硬.

    回覆刪除
    回覆
    1. 水餃煎完都要用水煮乾,不過呢隻餃皮太厚。

      刪除
  6. 回覆
    1. 素包自己做的餡料比較新鮮好味。

      刪除
  7. 剛蒸出來, 一定好好吃! 我都好耐無自己包餃子了, 現在新鮮豬肉太貴, 都少左吃哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用素肉包,現在要食肉,我都選擇凍肉或冰鮮。

      刪除
  8. 我都好耐冇整包,睇見你D餡料咁靚,真係要整返幾個食下。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實素肉包唔錯,你整包咁叻,一定整得又靚又好食。

      刪除
  9. 新豬肉做包子餡,我估個外觀同質感會似過用來做原塊豬扒。不過一心都係為食素,其實似唔似豬扒都無關係啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我其實好其求咋,做肉餅就試過幾好嘅。

      刪除
  10. 嘩!好勁呀新豬肉變出咁多款式

    回覆刪除

下雨的日子

有陽光普照的日子 自是有下雨時候 雨天公園較清靜 下雨的日子 仍不忘出外購糧 雖是人口簡單 但一日三餐都食唔少架😁 用手剁的 梅菜蒸肉餅 張刀鈍鈍又細 所以都是求就算 有這個餸 加碟灼菜已足夠