清補涼素湯+新豬肉煮粉絲

 清補涼
可以是糖水
也可以是湯水
我個人不喜歡
清補涼糖水
自然就用來煲湯
清補涼配方
坊間各有不同
不過主材料
不缺淮山茨實
我這個是
某機構送的湯包
材料
淮山 茨實 百合 玉竹 蓮子
圓肉 洋薏米
因為是素湯
我加了
腰果 紅蘿蔔
煲約兩小時便成
建議大家材料方面
洋薏米不要太多
否則個湯比較糊


每當我當日
不知煮乜好
腦中都有幾樣食材走出來
粉絲也是其中之一
川菜的馬蟻上樹
便是用粉絲做主材料
其實我們廣東人
也一樣會煮粉絲
不過川菜主辣
廣東菜則少辣
我老媽生前
最拿手菜式
其中之一就是蝦米煮粉絲
可惜我年輕時
很少入廚
所以不大清楚她的煮法
現在我要煮素
就只可用自己的方式
今回用了半包新豬肉
加上其他素材一起煮
感覺豐富了很多





16 則留言:

  1. 知道糖水冇乜益,我都盡量小食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實中式糖水有滋潤作用,只要不過量,唔怕食。

      刪除
  2. 淮山 茨實 百合 玉竹 蓮子
    圓肉 洋薏米 腰果 紅蘿蔔
    素湯
    蝦米素肉煮粉絲



    回覆刪除
  3. 螞蟻上樹我都鍾意食~我鍾意佢辣辣哋呢~!

    回覆刪除
  4. 清補湯同糖水個配方有D唔同架~ 我鍾意糖水多D

    回覆刪除

香煎雞中翼+晴天購物去

 又買到雞全翼 今回都是 將全翼分三部分 雞翼尖儲起來 雞中翼及上小蹆 用醃料醃起 先吃雞中腿 簡單用香煎薑蔥煮熟 雞中翼真係點整都好食 另加一碟蘑菇炒邊豆 邊豆是急凍食品 買一包放在冰箱 可以食好多餐 呢排英國天氣變化好 乍暖還寒 又雨又落雹 轉眼又天晴 趁天晴即出外購糧 商場...