青瓜炒蝦+快餐店早餐

 我其實
不太喜歡食青瓜
特別是大大隻的
不過
來自前院
菜檔的有機品種
我偶爾也會買來做配菜
今回這隻大青瓜
我用大蝦炒
作中午飯餐的餸菜
這款越南急凍虎蝦
一盒有八隻
味道算鮮甜
就是肉質不夠爽
剝殼後用清水
冲多一會
再炒又好一點
特價$3x元一盒
還算便宜
一隻青瓜太少
加了秋葵
還有雪櫃
剩下一條小茄子
只加鹽豉油糖調味
吃起來清新冶味


現在多了在家午膳
早午晚三餐
需要食物也多了
每星期也要出城入糧
早上也順便在外吃個早餐
快餐店最方便快捷
有些快餐店同一集團
但水準各異
有時會遇上
很差的食品
我們幫趁在彩雲邨
這間食物中規中矩
每份約$30至$3x元
麵包很鬆脆
豬扒也不會乾巴巴


番茄通粉正正常常
軟硬還算適中





26 則留言:

  1. 青瓜我都係麻麻.小小就冇所謂。

    回覆刪除
  2. 青瓜炒蛋好食,將蛋同青瓜同咬,有陣香味。

    回覆刪除
  3. 鹽糖豉油炒秋葵茄子青瓜虎蝦
    彩雲邨快餐店中規中矩

    回覆刪除
  4. 這份早餐對我來說是豐富了一點,炸魚塊配上沙律醬雖然可口,似乎有點燥熱。

    回覆刪除
  5. 我少食青瓜,生同熟都係。 但唔介意食,因為係有益的。

    回覆刪除
  6. 青瓜炒蝦簡單又吸引,個個都鍾意!

    回覆刪除
  7. 快餐店整食物,一般都有公式的烹調指引,但始終都要看各店大廚功架與心態。簡單一件多士,我都見過很燶的都照給客人。

    祝EE一家中秋平安自在。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你🙏
      對呀,就算同一供應鍊,都要看是否用心做。

      刪除
  8. 我都好少買青瓜, 通常都好大條, 一次用唔完唔知點攪

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 青瓜真係麻麻,但間中食下都冇所謂。

      刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...