焗南乳雞翼

 真的很久很久
沒有買雞翼煮
那天在超市見到
寫著無添加激素丹麥雞翼
$30元有廿多隻
買回家先解凍
再用鹽水浸約十分鐘
用薑蓉 紹酒 南乳 糖
醃半小時以上
用光波爐200度
每邊焗約8分鐘


細細隻的雞翼
加上了南乳醃
味道很冶味
肉質也好滑
分了兩碟焗
加碟油菜
兩人午餐
其實也吃不完



番茄雪菜煮烏冬
再加上雞翼
也是另一頓
簡單的午餐




20 則留言:

  1. 我都一樣好耐無食過雞翼 (全雞嘅除外)

    回覆刪除
  2. 南乳我想食呀。但係一買就買一樽,唔知要擺幾耐先食得晒。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有時都食好耐架,不過,放入雪櫃,成年都冇事。

      刪除
  3. 溫馨提示,唔好直接用錫紙在高溫煮食物,網上有很多資料解釋。最好鋪多封baking sheet 在上面。

    回覆刪除
  4. 乜你買得咁抵呀?依家買雞翼平均要兩蚊一隻呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就係覺得平先買,雖然細隻啲,但都算抵食。

      刪除
  5. 解凍雞翼用鹽水浸約十分鐘
    用薑蓉 紹酒 南乳 糖焗
    番茄雪菜煮烏冬

    回覆刪除
  6. 燒雞翼,我鍾意食⋯。不知南乳這種東西是廣東的還是上海的?煮齋煲也非常可口。

    回覆刪除
    回覆
    1. 南乳上海廣東也有,我吃過朋友從上海帶回的南乳,也很好味

      刪除
  7. 我都未試過用光波爐焗雞翼.

    回覆刪除
  8. EE自己買雞翼,可以選些沒激素的;外出吃叫雞翼,其實真係唔知佢哋用什麼貨。

    回覆刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...