香蕉咖啡蛋糕。。傳統月餅

 呢個舊食譜
用三合一咖啡粉
配香蕉
今次加了小小豆奶
因為要消滅埋包黑糖
繼續用黑糖
啡㗎配香蕉都幾夾
三合一咖啡粉
方便又快捷
咖啡粉不知老伴
從那裡帶回來
比幾個月前的更香
更好味



收到一個機構送的
單黃蓮蓉月餅
包裝頗清雅


彩福酒家出品
傳統月餅
始終較合個人口味





24 則留言:

  1. 三合一咖啡粉黑糖豆奶香蕉蛋糕
    單黃蓮蓉月餅

    回覆刪除
  2. 我反而唔鐘意好多黃嘅月餅

    回覆刪除
  3. 香蕉咖啡這個組合, 合拍呢💗

    回覆刪除
  4. 黑糖有點甘香,我鍾意用來焗蛋糕,甜品。

    回覆刪除
  5. 俾我揀都係香蕉疍榚好過月餅 :P

    回覆刪除
  6. 用三合一咖啡整蛋糕唔錯啊~

    回覆刪除
  7. 單黃..唔制!!!
    肥人最少要食雙黃架..哈哈!!!

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 今年快啲過去,希望明年一切安好。

      刪除
  9. 你做那些香蕉疍榚顏色好靚喔, 模樣好似好好吃咁喔!
    月餅我就一般, 但應下節都要吃D既。

    回覆刪除
  10. 盒子構圖幾好,留白反而突顯了花兒。

    回覆刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...