節瓜花生眉豆素湯+乞巧節


花生眉豆節瓜素湯 
以前最喜歡煲呢個素湯
今次加多一樣赤小豆
還有蜜棗果皮
我習慣就唔切
成隻瓜去皮後
整隻瓜放落煲
煲兩小時就可以


另加椰菜花炒
青瓜雲耳番茄
腐乳生菜


今天是七月初七
也是乞巧節
有人喜歡將乞巧節
當中國情人節
其實乞巧節是拜織女
織女是紡織之神
古代女子都希望
能有對像織女的巧女
或者也希望
求個如意郎君


牛郎織女故事
結局是夫妻分離
最後只能一年一度相會
所以是個悲劇
將七巧節當做情人節
會不會太悲情

今天黃昏散步時
看到的半月





26 則留言:

  1. 青瓜雲耳番茄,這個看來都適合做餐盒啊^_^

    今天是七月初七,EE不提起,其實我都沒有留意到=P

    回覆刪除
    回覆
    1. 青瓜雲耳番茄部分已留起做飯盒
      我都在社交網上見到大家提起先想起。

      刪除
  2. 唔講都唔記得呢日係七夕。

    回覆刪除
  3. 家人常常煲這個湯, 我喜歡食D節瓜😊

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 節瓜湯真係正氣,不寒不燥,我都喜歡

      刪除
  5. 今年七夕Whatsapp居然冇人出老人圖,可能大家都唔記得咗 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 個呢長輩圖好多都唔係香港人做嘅,可能佢哋呢排太忙,唔記得咗。

      刪除
  6. 好在有你提醒, 已經忘記左七巧節

    回覆刪除
  7. 足料素湯. 我現在都常煲湯

    回覆刪除
  8. 乞巧節,好多人都唔會記得有呢個節,因為不會有假期,哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家都唔興呢個節,好多後生都未必識。

      刪除
  9. 七夕~~我哋都係咁過~情人節就會食飯~中國嘢...冇咩FEEL~哈~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家都唔興呢個節,好多後生都未必識。

      刪除
  10. 金風玉露一相逢.....實在悲情!

    回覆刪除

薄餅餐

 又來自家製快餐 從超市買回來 半製成薄餅 用焗爐焗熟 再加上個南瓜番茄湯 快捷又飽肚 五月二日 是英格蘭投票日 我也為這一天 特別要宅男為我補一課 不竟是第一次 了解下情況 票站就設在公園的圖書館內 其實都是非常簡單 程序跟我們老家差不多 但這裡可以郵寄投票 到票站投票人不多 ...