腩肉叉燒(光波爐焗)+豆腐蒸蛋



在數字屋

買了兩片急凍豬腩

做個豬腩肉叉燒
家中沒有叉燒醬
於是用
素蠔油 茄汁 瑞士汁 豉油糖 玟瑰露
做醃料


用光波爐250度
焗20分鐘
反轉焗10分鐘


味道都唔錯
不過還有改善空間
有機會再試


晚餐
豆腐蒸蛋
將一盒豆腐壓成蓉
落些少鹽調味
加隻雞蛋撈勻
蒸8分鐘至10分鐘
落熟油豉油
簡簡單單
撈飯唔錯


27 則留言:

  1. 我估香茅豬頸肉咁整, 都會好味

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 唔買啦,試過買咗番來,過曬期要掉。

      刪除
  3. 回覆
    1. 我唔想買埋咁多醬料係屋企,現成有乜就用乜。

      刪除
  4. 我上次去759,見D腩肉好肥,買唔落手,希望下批貨會瘦番少少啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係肥架,不過我當叉燒咁做,去皮同去咗部分肥肉。

      刪除
  5. 回覆
    1. 係肥架,不過我已經去咗部分肥肉。

      刪除
  6. 素蠔油 茄汁 瑞士汁 豉油糖 玟瑰露
    醃豬腩肉
    光波爐焗叉燒
    豆腐蒸蔥蛋
    少鹽落熟油豉油
    撈飯唔錯

    回覆刪除
  7. 水蛋會啱我食啲,肥叉燒我最怕……😂

    回覆刪除
  8. 叉燒、燒腩仔、油雞、切雞...越來越多燒味店的東西可以在家自己整。

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家真係好多食物都可以自家做。

      刪除
  9. 哈~ 我都成日亂溝,义燒要肥先好食

    回覆刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...