咸蛋蒸滑豆腐+素花旗參湯


豆腐味淡
用鹹蛋一起蒸
不需下鹽
有咸蛋香氣
有豆腐口感
吃起來味道唔錯
可以灒小小熟油豉油
豆腐營養豐富
也是素食佳選


花旗參可清熱
是夏天適合的湯水
不過
中醫告戒身體虛寒及孕婦
也不大適合飲用

我家的花旗參
都是親友從美加來的手信
放入冰箱
我不常煲
突然想起
煲來清清熱消消暑
我不用肉類
加了粟米無花果
甘甘甜甜
飲完都幾舒服


昨晚十五的月亮
又圓又亮
旁邊還有
兩點很光亮的星星






21 則留言:

  1. 豆腐同咸蛋一齊壓碎嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咸蛋黃壓碎,連蛋白一起加落已經整溶豆腐,攪勻就得。

      刪除
  2. 豆腐好食, 好煮意💗👍🏻

    回覆刪除
  3. 你唔介意D粟米芯索晒你D花旗參味嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇諗呢樣呀,不過,粟米我食埋架。

      刪除
  4. 蒸豆腐都做到蒸水蛋的效果。

    今個夏天可能三十四、五度日子會多過上年,即管看看如何。

    回覆刪除
  5. 熟油豉油咸蛋蒸滑豆腐
    花旗參粟米無花果湯

    回覆刪除
  6. 咸蛋蒸滑豆腐+素花旗參湯營養豐富!

    回覆刪除
  7. 我未試過咁樣煲花旗參~ 可以試下

    回覆刪除

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落