南乳炆豬手

雖然萬般無奈
但仍然要好好生活
吃肉吃素
隨心便好
要保持身心健康

在一家新開凍肉店
買了三磅豬手
雖然多骨少肉
但做特價$8元一磅
都抵食
用一半炆南乳
先出水再爆香薑及南乳
炆約45分鐘便可
不太過腍
吃罷吸多多骨膠原


要加小塊冰糖
而且要不時睇光
水乾時可再加滾水


吃剩兩隻糭
趁放假消滅掉它


一葷一素
各適其適







17 則留言:

  1. 豬手多骨膠原
    一葷一素糭
    各適其適

    回覆刪除
  2. 我都想食呀,不過老DAD唔係到,無人同我斬

    回覆刪除
  3. 好毒,諗起都好食,但唔可太放縱 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 補充骨膠原,唔係日日食都唔算毒。

      刪除
  4. 回覆
    1. 比較少煮肉,但我時時都有食肉。

      刪除
  5. 我其實好LIKE 食豬手~嗰時生完個女.....食咗好多~哈哈~~

    回覆刪除

薄餅餐

 又來自家製快餐 從超市買回來 半製成薄餅 用焗爐焗熟 再加上個南瓜番茄湯 快捷又飽肚 五月二日 是英格蘭投票日 我也為這一天 特別要宅男為我補一課 不竟是第一次 了解下情況 票站就設在公園的圖書館內 其實都是非常簡單 程序跟我們老家差不多 但這裡可以郵寄投票 到票站投票人不多 ...