煎新豬肉餅


新豬肉又一款
煎肉其實都好簡單
最重要是醃味
我用挅碎榨菜
加生抽糖粟粉油撈勻
我只每邊印小小粉
用易潔鑊煎香兩面
就可上碟


從前院買來一袋甘荀
大家覺得似唔似人參


另一角度睇
紅色人參









23 則留言:

  1. 咁嘅樣嘅蘿蔔一定唔會喺超市見到。

    回覆刪除
  2. 煎肉餅好吸引,幾可亂真! 咁靚的紅蘿蔔,可以就咁食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 肉餅外形似,但始終唔係肉,紅蘿蔔新鮮爽脆,不過,我唔慣食生嘢。

      刪除
  3. 碎榨菜生抽糖粟粉油醃素豬肉餅
    印粉煎香

    回覆刪除
  4. 我之前order有機菜時都見過呢種人蔘樣甘荀, 不過洗得唔方便,但個樣都幾得意嘅!
    肉餅加榨菜香喎, 我下次又試下落!

    回覆刪除
    回覆
    1. 甘荀菜檔特價賣一兜俾我,有啲好正常,好新鮮,若果揀來買我都唔會揀。
      榨菜比較冶味,幾好架。

      刪除
  5. YES,似人蔘,前院就是易有一些超市不常見的物種買。

    回覆刪除
  6. 甘筍個樣新奇有趣,咁新鮮應該好爽脆

    回覆刪除
    回覆
    1. 甘荀新鮮爽脆,不過我唔慣食生嘅。

      刪除

生活點滴之訪友

吃午飯前下著雨 午餐後天氣轉晴 藍天白雲 正是出門訪友好時光 謝謝好友一家接待 一邊傾一邊食 享受美味食物 同時也享受好友相聚時光 我也做了些少食物 帶去作手信