史諾比開心世界


上星期
約久未見面的朋友
在沙田會合
朋友很少到沙田
我也有好一段時間沒來
走出去看看
史諾比開心世界
是否還在
喜見樂園仍健在
只是因疫情關係
暫時停開放


史諾比的好朋友
查理布朗


背景
芭蕉樹好大好密


走廊的橙柱
也是史諾比


也有史諾比的好友
我稱它為甩毛雀


好友齊集


好壯觀的場面


全部都可愛


百步梯


我們步行往瀝源邨午餐
選擇在快餐店吃
貪圖經濟又可以久坐
跟著沿著天橋
步行往禾輋邨
近距離欣賞鳳凰木



平時在地面
都是仰望
今次可以近距離看花
一束朿紅艶奪目


聽說六月開得最美


來回行了很多路
最後在新城市廣場
行了一回超市
就各自回家
度過了一個愉快的下午




26 則留言:

  1. 我初初見到史諾比世界都好開心的,依家習慣咗.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好耐先見一次,所以都幾開心。

      刪除
  2. 呢個樂園真係好多年啦...想當年肥人呆一位男朋友都係住沙田, 拍拖都係黎呢度影相架!

    回覆刪除
  3. 當年英文老師會用史諾比漫畫教英文

    回覆刪除
  4. 我少年時代有老表住沙田有去過, 估唔到原來仲響到!童年回憶!

    回覆刪除
  5. 都好耐無去沙田,景物依然,鳳凰木滿開蓋頂,火焰濃密!

    回覆刪除
  6. 有無去附近既中央公園行下,幾大,都幾靚.

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次冇去呀,其實都好多年冇行。

      刪除
  7. 回覆
    1. 你係沙田友,我好多年前都住過沙田。

      刪除
  8. 我係沙田友~SNOOPY閂咗好耐~唔知幾時開返~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢只係話因疫情關係閉園,但不知有冇機會開番。

      刪除
  9. 這個史諾比世界開咗好耐了。

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...