黑豆漿蒸蛋


真係好久無自己整豆漿
大的攪拌機打入冷宮多時
因為家中黑豆放得太耐
總要想辦法消滅掉
做豆漿最適合
煮好豆漿下糖前
留起些用來蒸蛋
下熟油豉油
滑滑的也有豆香
亦有蛋香



煮豆漿時
煮出一片鮮腐竹


下午茶時間
黑豆漿配餅乾






26 則留言:

  1. 自己整豆漿, 健康又可以少糖, 讚👍🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,不過我比較懶,好耐冇整,有豆漿機就方便得多。

      刪除
  2. 煮豆漿方便,整好之後幾時飲都得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都係賓買方便啲,不過,自己整好味啲。

      刪除
  3. 自己整豆漿好味好多!不過都係好多工夫,唔怕麻煩才可以整呢。

    回覆刪除
  4. 我屋企部豆漿機已經生草菇 :P

    回覆刪除
  5. 我以前都有呢隻咖啡杯 ^^

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 自己整好味好多,但就比較麻煩。

      刪除
  7. 個蛋好靚呀~!我都成日整~方便我女食呢~!

    回覆刪除

Brighton 海灘 行人步道

 在 Brighton的第二天 我們早上出外吃過早餐 又去行街 然後行到海灘的另一頭 下面望到的小屋 是商店和食店 遠望還有沙灘球場 要行條很長的樓梯下去 那一排的拱門 原是行人步道 現因維修封閉了 我們現在便要對面 冇瓦遮頭的步道 很長的啊 行到這裡又另一番景象 這裡面是商舖 ...