蛹蟲草枸杞湯



再用
蛹蟲草滾菜湯
今次用枸杞加幾粒杞子
枸杞有明目作用
以前都會用豬膶或瘦肉滾湯
現在素食就隻蛋
做個蛋花湯
增加營養


我家的盆栽小桑樹
長出了小桑椹即小桑子

應該是不夠多泥
所以長得很少
待買到泥
加滿或換大一點的盆
可能會長得更健康




14 則留言:

  1. 我都喜歡飲枸杞湯, 以前舊屋有種, 可惜搬屋時帶吾走 (因種地).

    回覆刪除
    回覆
    1. 枸杞湯有益。
      種田會長得高大啲。

      刪除
  2. 我爸爸以前都有棵槡椹樹,我細細個已經有大約一個人高,但20年後到我地搬走都唔係好大棵大約2個人高

    回覆刪除
    回覆
    1. 桑椹應該唔會長得太高,不過,兩個人高都好大棵。

      刪除

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落