香港仔<鴨脷洲街市熟食中心>海鮮餐


今天有家庭聚會
親人相約到香港仔
鴨脷洲<街市熟食中心>食海鮮
今次選揀交通
坐巴士到香港仔
再乘街渡過鴨脷洲


不消二分鐘就到達


假日真係好多人
老伴弟弟及弟婦
已經安排好
不用我們費心


我們一共十四位
自攜海鮮
在街市買海鮮
全部食物都不錯
老伴弟弟請客
雖然不知實際價錢
但都是平民價
大家不妨睇睇
我哋食咗啲乜






22 則留言:

  1. 個薑蔥蟹正啊,可惜我老公同D仔吾喜歡食, 好耐無食過呢!流口水...haha

    回覆刪除
  2. 我未去過鴨脷洲, 但聽講啲海鮮好靚又平 <3.

    回覆刪除
  3. 香港仔食海鮮夠新鮮,只係路程較遠。

    回覆刪除
  4. 魚、蝦、蟹、扇貝、魷....十分豐富。臨尾還有驚喜...西多士=P

    回覆刪除
  5. 琴晚去鯉魚門食,348一位,好多野食好新鮮!

    回覆刪除
    回覆
    1. 鯉魚門比較貴,不過你呢個價都抵食。

      刪除
  6. 十四位坐巴士到香港仔鴨脷洲
    再乘街渡過鴨脷洲食自攜海鮮


    回覆刪除
    回覆
    1. 十四位食海鮮,各自各坐不同交通工具前往。

      刪除
  7. 香港仔~~以前有山LOAN 魚蛋時~我會走去食架~~家下好多年冇去喇~!

    回覆刪除
  8. 好正呀~ 無諗過用西多士做甜品

    回覆刪除
  9. 雖然肥人常常去香港仔, 但真係未黎過呢度食海鮮呢~
    自己親自揀既海鮮真係好好多呢~

    回覆刪除

蝦仁炒飯

這回是蝦仁炒飯 沒有冷飯 用新鮮飯 除了蝦仁雞蛋 還有雜菜粒及火腿片 嘗試加生果 冰箱有芒果粒 於是炒埋一碟 我自己就覺得 加上芒果 真係特別好味😋 今日近黃昏 又出外散步 公園的樹 出了不少葉子 這個新綠葉子 顏色好特別 馬栗樹已經長滿花 這些馬栗樹真的好大