運動/看雲飛揚/港式早晨/理髪


今天早上
照常出外
早上比較冷
也比較大風
運動後
行在路上
望向上空
藍天白雲
風起雲湧



另一邊又是另一風采


很多小舟放在樹叢中


每次經過
都聽到收音機的廣播
考考大家眼力
尋人
能找出人來嗎?
看到最後給你答案


行前看見很多棉花糖


狗狗也散步


咁熱鬧嘅
原來今天早上是派月曆的日子


今天原有活動取消了
嘆個港式早餐
跟著趁空檔
去剪個髪



理完髪已經下午
經過海傍又拍拍照


午餐時間
都有不少人流


這片天空
雲層又另一種型態


天氣晴朗
大家都出來曬曬太陽


海鮮街
只是遠望
行去街市
買個燒臘飯回家



呢個飯好多餸
不過
唔係我食曬㗎
我只係食咗1/3咋😅


揭曉人在此





20 則留言:

  1. 天氣好,出去閒逛下都唔錯架!

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 呢排都好天,但呢日D雲特別靚。

      刪除
  3. 個飯如果佞哂, 夜晚應該食唔落

    回覆刪除
  4. EE唔揭曉答案,我搵唔到。

    回覆刪除
  5. 好好天~係得一日毛毛雨好凍~呢幾日天氣都好乾好爽~!

    回覆刪除
  6. 藍天風起白雲湧 小舟放在樹叢中
    聽到收音機尋人 派月曆日子熱鬧
    只是遠望海鮮街 去街市買燒臘飯
    回家我只食1/3 好多飯餸食唔曬





    回覆刪除

急凍黃花魚

在中超買到 一包急凍黃花魚仔 細細條 應該是海魚 有魚鮮味道 但因是急凍魚 始終煎香較好吃   這是某日的下午茶 呢隻牛角包是半製成品 我間中都會買包回家 買回家放入冰箱 吃時就拿出來焗熟 隨時有得食