麵包機製作~豆漿提子包


近來很懶
很少自己做包
只用麵包機製作
今次改改食譜
因家中一樽鮮豆漿
別人做鮮奶包
我就做鮮豆漿包
加埋提子乾
做起發到裂開



尚算軟熟可口
但不要期待
有特別的豆香






26 則留言:

  1. 的確我未聽過出面有賣鮮豆漿包,但自己試試又何妨?^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常我都見家中有乜就用乜做材料,試試實無妨。

      刪除
  2. 用麵包機都唔懶架喇,我都只用微波爐 :P

    回覆刪除
  3. 已經唔懶, 我好耐無整添呀

    回覆刪除
  4. 自己整點都好過外面, 外面好吃, 但好多添加劑.

    回覆刪除
    回覆
    1. 外面食啲包好多彭漲劑,食落得層皮,有啲又好貴。

      刪除
  5. 包發得好靚呀,我做麵包衹是全部料放入機裡由得佢自由發揮,所以每次都係食同樣的齋包再搽果占.

    回覆刪除
  6. 發得好靚呀, 我都好耐無用個麵包機啦, 自己整好食過街買🥰

    回覆刪除
    回覆
    1. 麵包機真係幾方便,我都少咗用手做包。

      刪除
  7. 鮮豆漿包,第一次見識,應該都好味.

    回覆刪除
  8. 係咪好香濃豆味~? 一定好好吃!

    回覆刪除

生活點滴之訪友

吃午飯前下著雨 午餐後天氣轉晴 藍天白雲 正是出門訪友好時光 謝謝好友一家接待 一邊傾一邊食 享受美味食物 同時也享受好友相聚時光 我也做了些少食物 帶去作手信