鹽田梓百年樟樹及茶粿


上岸後走上一個小斜坡
見到一棵百年樟樹
樟樹具有多種用途
包括建築材
木製傢俱用品
提煉樟腦丸等
 樟樹鹽田梓
有著獨特的含意
每當家中有女嬰誕生
村民便會種樟樹
待樟樹越來越高
便用樟木做樟木櫳
給女兒做嫁妝


雖然樹本身已被注食
出一大窿
但樹會自身生出保護膜
所以樹仍然生得好茂密


我們回程時
看到一隻狗狗
在樹洞內覺覺豬


在離開前在茶座
吃了一碗豆腐花
一件甜茶粿~雞屎藤
花生芝麻餡
老板說道
平日只有甜粿
假日則有其他口味


呢盤新鮮出爐


碼頭附近有間餐廳
但當天未見有人在內進餐






22 則留言:

  1. 行山去到仍有人住的舊式嫏村時,都會見到有人賣,挺有鄉村農家風味。

    回覆刪除
  2. 樟木櫳 - 係呀係呀,我聽過。

    回覆刪除
  3. 百年樟樹, 勁!
    天色好靚, 風輕雲淡, 吃茶果, 正呀!

    回覆刪除
  4. 雞屎藤嗎? 肥人都愛吃, 煙煙unun好味道~

    回覆刪除
  5. 我以前屋企都有個樟木櫳架

    回覆刪除
  6. 用樟木做樟木櫳<====又幾有意義喎
    我都食過佢地碗豆腐花和茶粿

    回覆刪除
  7. 去了幾次,原來這棵大樹是樟樹啊!我都買過呢度的茶粿食,第二次的凍冰冰唔好食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 茶粿凍左就唔好食,係屋企就可以蒸返熱先食。

      刪除
  8. 我家以前都有個樟櫳,而家唔知去左邊

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐