兩餸一湯


雖然時局紛亂
但在亂世中
沒能力做幫忙
唯有照顧好自己
我每天都煮飯
發放正能量

我這一餐素食
不知大家可喜歡
清蒸豆腐
加薑蓉蔥粒
熟油豉油


洋蔥蘑菇番茄炒蛋


老火湯
節瓜姫松茸菇









23 則留言:

  1. 但在亂世時局中 照顧自己煮飯安
    洋蔥蘑菇番茄蛋 節瓜姫松茸菇湯

    回覆刪除
  2. 亂就亂啲,不過都仲有得食,有得住.

    回覆刪除
  3. 有時真係無乜胃口...肥人都係是是旦旦煮一餐就算....

    回覆刪除
  4. 同你一樣,我都煮多左飯,做好本責.

    回覆刪除
  5. 好勁啊日日煮!果然好正能量!我最多一星期煮3日咋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你哋返全職,一星期煮三日已經好叻。

      刪除
  6. 姫松茸菇我未食過,不過一個老火渴加兩個餸,這些家常菜我喜歡呀。

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 對啊!大家心情都不好,要自我調節。

      刪除
  8. 哈~ 我返晏而家唔煮囉!!

    回覆刪除

火腩豆腐

火腩豆腐 每次做燒肉 都會剩下一些 剛好家中有豆腐 就煮成了 這個火腩豆腐 今次買的腩肉 是一塊塊細細的 我改用氣炸鍋焗 因沒有用具 所以沒有插針 只抹了醋 這個皮有脆有不脆 總之皮不脆也沒所謂 肉質好吃便算 出外走動 草地開遍了蒲公英