我的早餐🥣


常在九龍城走動
每次早餐
都是同一間餐廳
午餐時又同一間茶樓
今次行遠一點
找到一間小店
室內佈置簡約
頗為整潔


看看食物如何
我點了餐茶<鴛鴦>
好有茶餐廳味道


雪菜肉絲蛋通粉
通粉好大份
但通粉口感麻麻
盛惠$32元
唔貴


今早到牛池灣食早餐
今次選了
<雪菜肉絲餐蛋米線>
同是$32元
論味道
這間舊式茶餐廳較佳








17 則留言:

  1. 以前我都經常襯同一間餐廳,同一個座位,同一款餐,直到因為同區重建而結業為止。

    回覆刪除
  2. 我細時老DAD的工場在牛池灣。真係幾十年未左去過。

    回覆刪除
  3. 成日食同一間好悶哦,翻工趕時間就冇辦法.

    回覆刪除
  4. 牛池灣那間就行貨的.

    回覆刪除
  5. 普通食吓, 去邊度食都無所謂啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都無所謂,不過有時食慣左唔想轉。

      刪除
  6. 九龍城32元算便, 不過這些早餐我只能放假先吃到, 平時面包搞掂。

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 食物的確是,但衞生就新比舊好。

      刪除
  8. EE都好多時去九龍城到行咁呢~我就好少去~吊腳呀!~

    回覆刪除
  9. 哈!我試個六年係公司樓下同一間麵包店,每天買同一樣麵包,但!唔同飲料

    回覆刪除

火腩豆腐

火腩豆腐 每次做燒肉 都會剩下一些 剛好家中有豆腐 就煮成了 這個火腩豆腐 今次買的腩肉 是一塊塊細細的 我改用氣炸鍋焗 因沒有用具 所以沒有插針 只抹了醋 這個皮有脆有不脆 總之皮不脆也沒所謂 肉質好吃便算 出外走動 草地開遍了蒲公英