欖角膶腸蒸魚


家中冰箱
還有條急凍黃立倉
今次用蒸的方法
條魚比較細
我除左加欖角
還加一膶腸及豆卜
欖角係朋友送
我將欖角壓茸
加小小糖及油撈勻
放上魚面蒸







29 則留言:

  1. 配料好有新意哩.....除了食魚,還有潤腸和豆卜!

    回覆刪除
  2. 膶腸、蒸魚很少放埋一齊哦,特別!

    回覆刪除
  3. 我通常膶腸整蒸飯~未試過咁煮呢~!

    回覆刪除
  4. 潤腸蒸魚,未試過亦未見過呢,不過睇落應該幾好味,因為我鐘意潤腸

    回覆刪除
  5. 我星期一又係食這款魚呢😊

    回覆刪除
  6. 膶腸清晒貨未啊?好快入秋又預備定嚟新一批^_^

    回覆刪除
  7. 我有時會加黃薑粉來蒸:P

    回覆刪除
  8. 好久没吃過欖角, 好像都忘了有這款菜式。哈

    回覆刪除
  9. he~ 我都重有D潤腸可以咁整

    回覆刪除

生活點滴之訪友

吃午飯前下著雨 午餐後天氣轉晴 藍天白雲 正是出門訪友好時光 謝謝好友一家接待 一邊傾一邊食 享受美味食物 同時也享受好友相聚時光 我也做了些少食物 帶去作手信