涼瓜炒蛋


苦瓜又稱涼瓜
也有半世瓜之名
大抵都因為大部分人
年少時都不喜歡吃苦瓜
到了一把年紀
才會欣賞苦瓜的甘味
我自己就好喜歡食苦瓜
涼瓜也有多種煮法
炆煮炒甚至煲湯都可以
炒蛋做法就
將苦瓜切片
用鹽略醃
瀝乾水用白鑊炒一會
放入蛋液內拌勻
燒熱油下蛋炒熟便成
估不到宅男
也好喜歡食



26 則留言:

  1. 呢味餸我家只有我唔食.

    回覆刪除
  2. 一把年紀, 我而家都仲未食到

    回覆刪除
  3. 炒得好靚!我家也常做這道菜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,我其實都比較少用涼瓜炒蛋

      刪除
  4. 苦瓜味苦,性寒;歸心、肺、脾、胃經。
    具有消暑清熱,解毒、健胃的功效。
    用於發熱、中暑、痢疾、目赤疼痛、惡瘡等。

    回覆刪除
  5. 今天大暑也很啱食呢....

    回覆刪除
  6. 係真個喎,細個唔鐘意,依家會叫來食 :P

    回覆刪除
  7. 涼瓜幾好啊,好有營養,炒鯪魚肉都好味的。

    回覆刪除
  8. 我都過咗半世人~都未識欣賞半世瓜~!

    回覆刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...