沙甸魚螺絲粉


中午時份
若在家又有空
間中也會煮飯
不過
多是做粉麵吃
真是越簡單越好
家中有兩罐沙甸魚
用一罐來做個螺絲粉
沙甸魚
有些少魚腥味
我先將洋蔥粒爆香
蘑菇番茄豆卜兜炒
然後將整罐沙甸魚連汁
倒入鑊兜勻
最後加入螺絲粉兜炒
試味後
覺得味道比調單調
我再加點生抽及茄汁
味道即刻提升不少
沒腥味
不錯呢😋😋










22 則留言:

  1. 我有D印象你之前用沙匐魚整意粉, 今次呢個有埋其他配料, 好正喎!今晚等我都試下先!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前係整吞拿魚,呢個好味過吞拿魚。

      刪除
  2. 會唔會好多骨, 利申, 我真係無點食過

    回覆刪除
  3. 夏天做粉麵好~唔駛搞咁多~天熱冇心機呢~!

    回覆刪除
  4. 好味喔...加埋芝士粉會仲正呢..Haha

    回覆刪除
  5. 我比較小食罐頭,不過都幾鐘意食沙甸魚.

    回覆刪除
  6. 這個我都鍾意吃。但老DAD唔食這種pasta,意大利粉就食。

    回覆刪除
  7. 上周買左條凍沙丁魚, 切厚一片片來煎, 但麻麻D好吃, 可能我唔識整哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 沙甸魚可用番茄🍅煮可能會好吃一點,我呢個是罐頭,味道較濃,肉質好腍。

      刪除
  8. 我呢邊買唔到香港食開嗰款茄汁沙甸魚.

    回覆刪除

週末BBQ

 今天到訪朋友新居 也順便探下貓婆婆 牠似乎很愛曬太陽 選擇陽光照射角落躺下 優哉悠哉 英國在夏天才會BBQ 天氣不錯 很適合燒烤 但其實不用自己燒 我們也只在室內進食 食物種類也不少 燒腩肉特別好味 素炒韓國粉絲 還有甜品 完完滿滿的一餐