素食秋葵


向來很少食秋葵
怕它滑潺潺的感覺
不過
偶爾都會食下
今次在前院買了些少
用滾水灼三分鐘
另加雲耳
雲耳同樣也用
滾水灼幾分鐘
盛起隔去水份

很多人會用麻醬拌食
我家沒有麻醬
我用
生抽 香醋加花生醬
調較醬汁
加入用油爆香
的乾蔥頭上
淋上灼熟的秋葵
還灑上少許
從武夷山
買來的果仁炒辣椒🌶️
今次秋葵很嫩口
特別好吃







20 則留言:

  1. 最近我食咗罐頭茄醬秋葵。話係中東嘅喎.我覺得麻麻.

    回覆刪除
  2. 我好鍾意食,但老DAD唔食,所以平時好少買。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我其實都麻麻,今次買的好嫩,又幾好味喎。

      刪除
  3. 你碟秋葵好正呀!睇到好嫩,仲有你D醬汁好好味呀!

    回覆刪除
  4. 秋葵又名羊角豆、咖啡黄葵、毛茄,
    原产于非洲,20世纪初由印度引入,
    秋葵含有果胶、牛乳聚糖等,具有帮助消化、治疗胃炎和胃溃疡、
    保护皮肤和胃黏膜之功效。
    其含有铁、钙及糖类等多种营养成分,有预防贫血的效果。
    它分泌的黏蛋白有保护胃壁的作用,
    并促进胃液分泌,提高食欲,改善消化不良等症。
    含有维生素A,有益于视网膜健康、维护视力。
    秋葵可消除疲劳、迅速恢复体力。
    秋葵嫩果中含有一种黏性液质及阿拉伯聚糖、
    半乳聚糖、鼠李聚糖、蛋白质、草酸钙等,
    经常食用帮助消化、增强体力、保护肝脏、健胃整肠。
    秋葵能强肾补虚,有“植物伟哥”之美誉。
    黄秋葵富含有锌和硒等微量元素,能增强人体防癌抗癌。
    加上含有丰富的维生素C和可溶性纤维,
    不仅对皮肤具有保健作用,且能使皮肤美白、细嫩。

    回覆刪除
  5. 秋葵初初都真係頂唔順佢啲潺,食食吓又慣咗.

    回覆刪除
  6. 秋葵真係冇食過,唔知味道如何...

    回覆刪除
  7. EE在BLOG內提過的素菜做法,我諗應該已經夠填滿一本書,不容易啊^_^

    回覆刪除
  8. 秋葵我都唔係好鍾意,不過一樣會食

    回覆刪除

焗叉燒

買到一大嚿梅頭肉 分開左幾份 用兩塊整叉燒 其餘放入冰箱 好久冇做 求求其其醃好放一晚 第二日都算幾入味 呢種梅頭肉不肥 但就好腍 用來做叉燒唔錯 出開街又影下花花草草 屋前有棵山楂樹 看著它開花又結果 結果又開花 小花長得又密又靚 結出的果子紅得奪目 鄰近看到的小花很美 上網查...