新加坡風味


朋友女兒
從新加坡帶來的
新加坡風味杯麵
以前真的很少吃杯麵
因為怕辣
要將水沖走一次


的確很好味
只是有點辣
甚少吃杯麵
原來麵底好香好滑







32 則留言:

  1. 呢款我喺荷蘭亞超買過一次.

    回覆刪除
  2. 我食得辣。但如果太辣就食唔到食物的原味了。

    回覆刪除
  3. 杯麵,我好鐘意食但唔會成日食呀!

    回覆刪除
  4. 好少食杯麵,有時覺得好鹹.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個唔怕辣幾好味。
      但係唔適宜食得太多。

      刪除
  5. 我都好少食杯麵, 主要因為即食麵我中意食煮到一pat pat咁, 不過我中意食黑椒啊!

    回覆刪除
  6. 我都好少,通常外遊時才吃:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個唔怕辣幾好味。
      但係唔適宜食得太多。

      刪除
  7. 回覆
    1. 聽說係專做星加坡口味,香港未有。

      刪除
  8. 杯麵,間中食吓都幾好嘅,夠方便呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個唔怕辣幾好味。
      但係唔適宜食得太多。

      刪除
  9. 間唔中食下杯面~幾好味~食太多就唔健康

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個唔怕辣幾好味。
      但係唔適宜食得太多。

      刪除
  10. 回覆
    1. 聽說係專做星加坡口味,香港未有。

      刪除
  11. 水加滿些,味道不會太濃,尚可一吃。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用水沖一次,所以已經淡了些少。

      刪除
  12. 比EE搞到肥人心思思想試添..Hahaaa

    回覆刪除
  13. 杯麵好耐之前是我的宵夜首選啊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 杯麵都係間中食下就好。

      刪除
    2. 現在冇乜食喇,怕食得太飽睡易胃酸倒流。

      刪除
    3. 應盡量減少吃宵夜。

      刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...