港島逛街


今日往灣仔
取旅遊証件
現在辦理換證真方便
可自行拍照
在網上遞交表格及交費
收到通知
便可依期往取証
快捷妥當


取完証後
在附近吃個燒臘飯
叉燒燒肉雙拼
加一杯熱飲
叉燒還可以
燒肉太咸又得兩三件
其中一件是肥肉


價錢則是普通吧
灣仔可能唔算貴


然後到炮台山站
往買紙筆墨
第一次去
自己擺了烏龍
記錯方向
向反方向行
行了很久也找不著
行到北角
見到合適
買了兩條運動褲

再向途人問路
一位女士
告訴我可乘一站巴士
就不用行太久
我還是決定行路
就當逛街
經過皇都戲院
原來就快清拆
馬上拍個照留為紀念
我記得年青時
曾在此看過多次戲
最記得的一齣戲
是《齊瓦哥醫生》




其實現在已變成商場


最後當然
找要到的地方
說來也唏噓
這店因結業
清貨大平賣
結果我也捧了些少紙回家


行山也不及行街累
行到又熱又累
差點缺水
好在地鐵站隔鄰有麥記
趕快入去補充水分




20 則留言:

  1. 咁冷門嘅舖,好難生存。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前都有得做下,現在租金貴,好難做。

      刪除
  2. 我好鍾意行路/搭巴士,可以睇到好多野。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得搭地鐵可預到時間,巴士我都一樣會坐。

      刪除
  3. 雙喜樓上
    潮福酒家
    下午一時半下午茶
    燒鵝/叉燒瀨粉 $18
    蝦餃籠 $9.8
    茶錢 $8 壞電梯免茶價(56級樓梯)
    潮福禮券100元 $85

    回覆刪除
    回覆
    1. 一個人都唔會去飲中茶,多謝大夫好介紹。

      刪除
  4. 下次可以試下搭叮叮,可以看風景又可享受閒情^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實如果唔係記錯位置,坐地鐵都好方便。

      刪除
  5. 因為樓多, 又唔通風, 所以行街都無行山舒服

    回覆刪除
    回覆
    1. 而且好多汽車癈氣,天氣又下雨又晴天,越行越辛苦。

      刪除
  6. 現在証件可以網上搞慳好多排隊時間.

    回覆刪除
  7. 雙拼飯來說,叉燒和燒肉不成比例。

    回覆刪除
  8. 皇都終於要拆,又小一樣舊建築

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,可能冇乜保養,真係好殘舊。

      刪除
  9. 香港家下好多舊地方都變天~咩都拆~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實皇都建築好有特色,不過現在地產賣錢嘛,所以什麼也不願保留。

      刪除

西洋菜素湯

 終於買到西洋菜 於是就煲個西洋菜素湯 材料 西洋菜 紅蘿蔔 蘋果 圓眼肉 腰果 眉豆黑豆 果皮 薑 西洋菜有獨特香味 今回可能有圓眼肉 香味有些被甜味搶去 煲西洋菜 最重要滾水落 否則可能 會 有苦味 相反果皮就要凍水落 今回煮三個餸 雜菜粒炒蛋 冬菇煮豆腐 西蘭花炒雲耳