圓枝竹


最近在九龍城
買的圓枝竹
份量好重
一包500g
每條有25g
原價$90元
素食者有九折
因為質地厚
要浸幾個小時先煮
炆餸都快腍
口感不錯
也有豆香


老闆娘話可以用來炒
我又試下
我還先用水煮一會先炒
但結果我還是
喜歡炆的口感







26 則留言:

  1. 好少見這種枝竹,驟眼睇仲以為係蛋卷,哈

    回覆刪除
  2. 素食者有九折<<點證明呢?

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 要浸耐啲同炆下,口感好腍架,炒真係唔多啱。

      刪除
  4. 好特別喎呢隻, 我成日都想搵D有口感無咁溶嘅支竹, 等我留意下先又!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁呢隻啱你呀,我都喜歡佢冇咁易溶,炆腍左仍然有口感。

      刪除
  5. 哈!我話我係素食者咁都有折啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係架,不過,我都係幫趁左幾年先知有折。

      刪除
  6. 呢D算不算手工枝竹?

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐