週末逛花園


星期六到前園買菜
夏天照例是瓜瓜當造
蔬菜比較少
我十點多鐘去到
貨品已所剩無幾
啲人咁早
的確有不少顧客比我早
另一原因是
熟客很多在Whatsapp留菜
不過
我喜歡自己揀
今天都買了好幾樣瓜同菜
跟著去逛逛花園


茶座是社企經營


時間尚早
室內還未有客人


荷花池尚餘不少殘枝
沒有清理


池塘一角
有一朵淺紅睡蓮


有新葉長出


第一次在園內
見這種美麗花朵


名字叫布袋蓮
鳳眼藍鳳眼蓮


 大家有看到
棚頂上的難蛋果嗎?


一隻很細小的蝴蝶


今早好靜
少了學生團
可能是近考試

 今天天氣不太好


兩小無猜郊遊樂


宅男的愛心午餐🥣







16 則留言:

  1. 宅男煮個意粉好似好好味咁喎

    回覆刪除
  2. 留起嘅, 可唔可以係當中再揀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲人可能會叫工人來攞,我未試過叫佢留。

      刪除
  3. 回覆
    1. 呢個唔算網購,我都冇網購習慣。

      刪除
  4. 妳家後花園真是個好地方方!空氣好,人不算多,又多嘢影!
    每次去都不會失望而回!

    回覆刪除
  5. 我買魚都話可以電話留,不過我要見過先買。

    回覆刪除
  6. 我星期六都有去呢度啊!我係可能2點半去到的,我都影左果個布袋蓮,可能與你錯過!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我是早上去的,希望下次會有機會碰到你。

      刪除

蝦仁炒飯

這回是蝦仁炒飯 沒有冷飯 用新鮮飯 除了蝦仁雞蛋 還有雜菜粒及火腿片 嘗試加生果 冰箱有芒果粒 於是炒埋一碟 我自己就覺得 加上芒果 真係特別好味😋 今日近黃昏 又出外散步 公園的樹 出了不少葉子 這個新綠葉子 顏色好特別 馬栗樹已經長滿花 這些馬栗樹真的好大