中午自助餐派對🎉


老同學女兒
嫁到新加坡🇸🇬
生了個可愛的女兒
趁著BB一歲
回港開個派對
約齊親友
見見她的小寶貝


康得思酒店的宴會廳
設在42樓
個景望得好遠


環境不錯
中午自助餐形式


主人家特別
從新加坡來
南洋風味的杯麵送親友
雖然香港公司出品
中國製造
據講是香港沒有出售的口味


甜品種類不多
蛋糕很好味
還有未入鏡的朱古力蛋糕
真的好好味


這個餐包
非常軟熟
也好好吃



可以望到香港島


吃吃笑笑談談
過了個愉快下午
祝BB健康活潑
快高長大




24 則留言:

  1. 又係估唔到會係合味道

    回覆刪除
  2. 我見好似有胡椒蟹味喎,我喺荷蘭買過.

    回覆刪除
  3. 我上次去星加玻都買咗黑椒蟹味杯麵做手信 :P

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 主人家特別從新加坡,帶來南洋風味的杯麵送親友

      刪除
  5. OK WOR 送地區口味杯麵, 我有朋友上次手信係新加玻口味益力多, 唔同顏色!

    回覆刪除
  6. 南洋風味的杯麵--->之後有沒有食評看啊?=P

    回覆刪除
  7. 這地方不錯,幾個月前我曾在這𥚃安排過活動。

    回覆刪除
  8. 環境唔錯,主人家好有心思準備咁特別禮物

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...