西貢墟天后誕2019


西貢墟一年一度
天后寶誕
一連五天神功戲賀誕
昨晚星期日晚上
循例也出去走走


天后廟


還有熱鬧的小市集


烤雞肶菇


烤香腸


原來現在流行這類飲料
見五顔六色都驚


燒墨魚
好大串


自然有大戲睇









天氣很熱
我行行企企
看左個多小時
太累了
急call宅男接我回家


 今晚是最後一天
我也懶得出去了



28 則留言:

  1. 飲料上面個月亮係咩黎? 好奇係咪裝飾? 😜

    回覆刪除
  2. 我呢頭都會有神功戲,可惜無小市集,如果有我一定去行啊!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 我冇買飛,呢處只可企位,企得耐會累嘛。

      刪除
  4. 我鍾意參加天后誕,可惜我回來的時候無。

    回覆刪除
  5. 有啲似台灣夜市,大戲都算大堆頭,咁多人演.

    回覆刪除
  6. 大白兔奶糖雪糕好似幾得意喎....
    咁熱穿上戲服做大戲真不容易呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都留意到白兔糖雪糕喎
      所以聞說神功戲,戲金雙倍架

      刪除
  7. 好熱鬧,傳統文化傳承有道,未知完了沒有?

    回覆刪除
  8. 西貢五天神功戲
    賀天后寶誕

    回覆刪除

葷素蘿蔔糕

 日前在印度舖 買了兩條大蘿蔔 要做蘿蔔糕 呢處難買臘味 買到也未必好吃 我用火腿肉做替代品 做了一底好有份量的蘿蔔糕 帶給朋友做手信 另做一細份 素蘿蔔給宅男吃