西貢四人海鮮餐


今日
有老朋友入西貢
要我帶路
又行又食
我哋當然想
食好啲同食平啲
四人套餐
有七八種海鮮
任揀五款
款款都唔錯
其中因元貝缺貨
用蟶子代替
而蟶子又是最鮮味


曾經有次帶朋友來吃
味道太濃
今次特別
要求師傅
調味不要太重手
可能中午生意清淡
師傅果然聽話輕手左

因好久冇幫襯
其他店都加價
只有呢間仍然舊價
四人餐
五款海鮮
一碟清菜
一碟飯後橙
$720元
不收茶芥及加一
價錢好合理
食飽飽帶朋友行行海傍
跟著食埋下茶



西貢半日遊
幸好朋友都感滿意
希望不久可以再遊

西貢富雅海鮮酒家
地址: 西貢西貢海傍街27號號地下




30 則留言:

  1. 是否去碼頭那幾間食呀,其實邊間係平靚正架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 海鮮街行入最尾果間,最平,靚唔靚就好難講,我覺得ok啦
      我有寫地址架

      刪除
  2. 這個價錢好合理, 見到都想食呢!

    回覆刪除
  3. 西貢食海鮮唔算貴,但呎吋通常會細啲 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都好少食海鮮,唔識比較。

      刪除
  4. 西貢海鮮餐700幾算係好低食喎!

    回覆刪除
  5. 價錢又真係幾抵喎,去飲茶都差不多價
    下午茶食咩?

    回覆刪除
  6. 720元4人海鮮餐都唔貴哦!

    回覆刪除
  7. 好抵食呀, 有機會肥人都黎食下先~

    回覆刪除
    回覆
    1. 搵日入來呀,不過,假日就人多啲,平日食就舒服好多。

      刪除
  8. 我哋唔好海鮮~不過聽人講有D收得好貴~揀客劏~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 海鮮價就係咁,若果唔熟食套餐穩陣啲。

      刪除
  9. 食好啲同食平啲---->唔駛跟肥媽,跟EE一樣得^_^

    回覆刪除

咸菜豆卜炆雞

 上次買的雞全翼 食左雞中翼 剩下雞小腿 試下新煮法 呢個煮法常用來煮魚 今回煮雞 咸菜豆卜炆雞 材料 雞小腿 咸菜 番茄 豆卜 甘荀 薑蔥等 煮來效果也不錯 材料算係幾夾 向來都喜歡花 以前很少在家插鮮花 在這裡可能誘惑太大 每次去超市 一入門口就見放滿鮮花 所以好多時都忍不住...