深水埗《西九龍中心》經濟自助餐


昨天約了
幾位朋友仔午餐
深水埗《西九龍中心》
(大家睇清楚係深水埗)
吃一小時自助餐
其實是
茶餐廳食物水平
不過只收$68元
包一杯飲品
食物
有炸雞翼 炸豬扒
蒸滑蛋 豉油皇雞翼
炒粉麵飯 魚香茄子 菜等等
另一邊有
麵包 咖喱 豬皮 魚旦
拍青瓜 雲耳等
還有一鍋
蓮藕老火湯
食物係比較普通
但就一定食得飽飽


由11:30至5:00點
以入座時間計
雖然係限定一小時
不過
我們多坐十五分鐘
都冇叫我地走
而餐廳也有
其他食物供應
不一定要食自助餐
下圖有地址顯示



就係呢間


原來梁蘇記就在餐廳
隔兩間舖
照片在外拍攝
我入去睇過
啲遮都幾靚
最平要三百幾



食飽飽後
我們意猶未盡
還在麥記
吃雪糕傾偈
坐了個多鐘先走




34 則留言:

  1. 西九龍中心,見好多食店,幾多選擇,梁蘇記既遮都唔平噃!

    回覆刪除
  2. 我仲以為梁蘇記已經無左

    回覆刪除
  3. 梁蘇記其實會有幾多生意架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知呢?我入去睇時,就啱啱有人幫趁。

      刪除
  4. 幾年前去過一次西九龍中心, 當日唔知點解好多舖頭無開, 有d陰森感, 至始唔想去lu..

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家好旺,不過,我覺得有啲亂。

      刪除
  5. 又幾得意,自助餐有咖喱豬皮魚旦似去大排檔,68蚊駛唔駛加一?
    梁蘇記係咪仲有永久維修保用?

    回覆刪除
    回覆
    1. $68唔使加一。
      所謂永久保維修只係傘骨,手柄及布及傘腳換都要俾錢。

      刪除
  6. 西九都是一個好去處,有段時間我都常到,陪孫練溜冰,多嘢睇,多嘢食.

    回覆刪除
  7. 我食咖喱豬皮已經夠啦,哈哈哈

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 而家周圍都有咁多新商場,唔使去果處。

      刪除
  9. 餐廳都有自助餐幾特別喎,我成十年無去西九了

    回覆刪除
  10. 我以前識得有人用梁蘇記傘子,他說一定不會放在店舖門口的水桶或傘架,以免人們認出是「好貨」順手偷去。

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...