日本之旅2019《赤間神宮》《春帆樓》

15/04/2019
我們從唐戶市場出來
對面馬路
便可找到春帆樓


我們先到隔鄰的
《赤間神宮》


《赤間神宮》
是為奉祀
因戰敗而被人抱著
跳海身亡的年幼天皇
安德天皇只活到八歲
神宮因在裝修中
我們只行了
小部分便離開


跟著行過隔鄰
春帆樓
當年大清帝國日本帝國
馬關條約的地方
改建後仍是酒店
看來還是高級酒店


門口旁的石碑
大家可看清楚



另路旁有一小屋



就是紀念館


室內有用玻璃屋圍著的談判桌


大清代表
李鴻章大清重臣
李經方是他養子


伍廷芳
是中國歷史上第一位法學博士
和香港有密切關係
是香港首位華人議員
當是李鴻章的法律顧問


日方代表
伊藤博文
日本內閣總理大臣



李鴻章墨寶



議和進行了五次
到第三次
李鴻章被日本人行刺
後來改行山路
現在這條小路
就名叫李鴻章路



 我們行落山
再次經過唐戸市場
我還在市場的乾貨店
買少些手信



行回碼頭後
見船還未到
行另一邊
看看海洋館的正面


海洋館隔鄰
見到一輛倫敦巴士


 跟著坐船回門司


上午十點多鐘
街上還很清靜
天氣晴朗
回酒店退房
跟著踏上另一段旅程









24 則留言:

  1. 原來呢度同中國歷史咁有關係㗎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 行完呢處,再翻查資料,就似上左一課歷史

      刪除
  2. 回覆
    1. 今次特別去呢處,都為左重溫呢段歷史。

      刪除
  3. EE好勁啊,可以隨時講到咁詳細歷史出嚟!如果我去到可能只係傻傻望住幾張凳發呆!同你行博物館一定唔怕悶!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都記唔曬,寫時都要翻查下資料架

      刪除
  4. 歷史我老公對這博物館有興趣呢!

    回覆刪除
  5. 天氣真好,好似見到有櫻花哦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多櫻花樹,不過多半已謝,長出綠葉紅芽。

      刪除
  6. 之前睇電視節目有介紹過春帆樓的歷史

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇睇到,不過我地因為呢段歷史,特別到到此一遊。

      刪除
  7. EE今次唔只旅遊,仲係實地上一堂歷史課。

    回覆刪除
    回覆
    1. 翻查資料,真係上左一堂歷史課。

      刪除
  8. 尼張談判張以前教科書見過,埸景一模一樣

    回覆刪除
  9. 去日本唔住正市中心~睇下風景咁好寫意~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 九州冇東京大阪咁旺,係舒服啲㗎。

      刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...