cosplay


昨天坐地鐵
見到呢個女仔
打扮得好有型
相信呢啲就係cosplay
cosplay源自日本
香港似乎
都越來越多人玩
玩可能幾好玩
但諗置裝費用唔少
大家知道
佢扮演乜角色
知就請話我知




26 則留言:

  1. 型唔型,見人見智,不是人人可接受到!

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前只在活動中見到,現在佢地已經著住周圍去。

      刪除
  2. 我都唔知扮邊個,連大陸都有人玩啊

    回覆刪除
  3. 我呢邊都有, 佢地仲會自己做衫

    回覆刪除
  4. 呢個一般啦,有啲淨係戴個假髮就算,要玩就玩盡啲.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,淨係戴個假髮就算...又真係太求其。

      刪除
  5. 有時在街見到喱D人,我覺得好好笑,可能佢地好有滿足感!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好佩服佢地著到咁周圍行,都要真係鍾意之得。

      刪除
  6. 男女都有,不錯的玩意,很重本,多自家製.

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好重本,不過,有啲工序都要俾人做。

      刪除
  7. 玩COSPLAY的話呢個算簡單了,參賽那些,十分重本,但不得不說很多都很認真,也很注重細節上的神似。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個女仔冇化粧,所以比較簡單。

      刪除
  8. 間中見他們在公園拍照!造型十分認真!
    都好佩服他們打扮成咁坐公疚交通工具!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我都係公眾地方見過佢地拍照,著成咁出街都要好大勇氣。

      刪除
  9. 著住咁出街真係要有膽量!

    回覆刪除

週末BBQ

 今天到訪朋友新居 也順便探下貓婆婆 牠似乎很愛曬太陽 選擇陽光照射角落躺下 優哉悠哉 英國在夏天才會BBQ 天氣不錯 很適合燒烤 但其實不用自己燒 我們也只在室內進食 食物種類也不少 燒腩肉特別好味 素炒韓國粉絲 還有甜品 完完滿滿的一餐