酒樓晚飯


近日就是有點無事忙
日前到朋友家中探訪
晚上三人結伴
長沙灣廣場吃晩飯
原來長沙灣廣場
不在長沙灣
卻在茘枝角站上蓋
長沙灣廣場
有不止一間酒樓
我們食在富臨
富臨分店多
但水準及場地
往往都有差別
這間地方光猛整㓗
朋友形容為氣場很好😅
她是認真的
我就覺形容得有趣



睇下我哋食乜
涼瓜煎蛋
賣相不錯
也有住家風味


咕嚕肉
味道不錯
肉質較乾
算是不過不失


沙巴躉特價
養魚中還算鮮味
肉質也滑



結賬$278元
每人平分一百有找

其實這幾味餸
價錢很實惠
但酒樓要收茶芥及加一
平均比較就不算太便宜



28 則留言:

  1. 長沙灣廣場我都試過去錯,認真改壞名 @@

    回覆刪除
  2. 我初時都以為係長沙灣站 ^^

    回覆刪除
  3. he~ 我以前係荔枝角做過十年,果時都問明明在荔枝角點解會叫長沙灣廣場

    回覆刪除
  4. 哈哈.....我常把荔枝角和長沙灣混為一談:P

    回覆刪除
  5. 條魚好靚喎!咕嚕肉賣相亦唔錯!

    回覆刪除
  6. 酒樓都要靠收茶芥及加一賺錢吧:P

    回覆刪除
  7. 出街食晚飯,多少都要百幾蚊一個.

    回覆刪除
  8. Ok!做得啱呀!👌👏👏💕💕👍👍
    我現在就是在妳 IG 主頁進來這裡留言的!
    這樣就方便好多!👍👍👍🌸🍃💕

    回覆刪除
  9. 我覺得大集團撞手神~有時個廚掂就有質素~間間唔同~!

    回覆刪除
  10. 每人平分一百有找,算OK呀,特別係...條魚十分大條咁。

    回覆刪除
  11. 呢間肥人都飲過茶, 水準都算係不錯的一間分店呢~

    回覆刪除

洋蔥豉油汁豬扒

我喜歡食豬扒 豬扒不是煎便是炸 有厚切也有薄切 現在還有種慢煮法 我煮得簡單 先用幼鹽豉油糖酒蒜粉醃 然後用氣炸鍋焗熟 切塊上碟 另用鑊炒香洋蔥 老抽糖豆粉做個汁 今回我還加上幾粒車厘茄  英國的肉類質素不錯 我買的是梅頭豬扒 肉質腍滑好食