潮汕行之潮洲古城


食過午飯
到潮洲舊城區
坐旅遊車到附近
由大路入城
就要坐這種小汽車


入到城
還見到三輪車
導游說了集合時間
大家就可自由活動


城區大路上有很多牌坊



當天是星期六
特別多人


我們步行到城門附近
這𥚃也是湘子橋入口
不過
導遊提過湘子橋
香港的李生
曾經出了幾百萬修葺過
但現在過橋費人民幣50元
實在太貴
加上時間關係
也沒有行過去



這一間花生糖
看來很出名
有咸味花生糖
我是花生迷
一定要買


師傅很專注


冰糖葫蘆


可以看到製作過程


小巷內也有
這些小檔


到集合時間
導遊帶大家
來到此店吃糖水
糖水未吃之前
先聼老闆介紹
原來是促銷龜苓糕


吃了這碗糖水
各位團友也滿載而歸
而我們可自由活動


往小巷行去


這些屋
似是以前官員的府第



城內的佛寺


寺廟好大





貓咪也拜佛


又是晩飯時候
今晚有海鮮食

晚飯後
從潮洲到汕頭
車程一小時
回到酒店
休息一會
朋友們又要出到
到後街繼續逛街
見到此店
大家都好興趣


我們點了三款食物
河粉炒得乾身又好味
蒸餃皮太厚
雲吞皮很滑
好吃


這款雞爪
我見多間店舖都有售賣
可能是流行小食
我平日飲茶也吃鳳爪
但唔知點解
我見到呢啲有些不安











19 則留言:

  1. 五十蚊過橋真係傻咗,今次晚飯對辦得多.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,已經有人出錢修葺,還要收咁貴。

      刪除
  2. 古城及湘子橋, 去潮汕, 必去既景點, 我覺得都幾好行!潮州著名糖水叫"鴨母捻", 我去時都有食過!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地冇行呀!呢個美食團,好似冇乜行程。

      刪除
  3. 50蚊過橋費真係好貴啊!

    回覆刪除
  4. 廿幾三+年未坐過三輪車了,懷念

    回覆刪除
  5. 50蚊好貴呢....換轉係肥人, 我都唔會過橋喔!

    回覆刪除
  6. 50元過橋費,如果有時間行下睇下影下相可能底D

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐