潮洲汕頭牛丸

三月廿二日
跟美食團到潮汕
吃喝玩樂三天
今天(即廿四日)晚上
將近十時才回到家
還未吃晚飯
潮汕以牛聞名
我也買了包牛筋丸
立即煮來品嚐
真的不錯
其他美食
慢慢再同大分享
若果大家
發覺兩粒牛丸
為何不同顏色
只是燈光問題
與牛丸無關🤣🤣





30 則留言:

  1. 潮汕係出名牛丸正,但我唔食牛嘅,所以去時,見人食得都好開心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我其實都唔好牛,很都覺得好食。

      刪除
  2. 潮汕牛丸.....有沒有特別出名的店舖呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 要看自由行介紹,我地跟團,冇得選擇,不過,有名氣的未必好。

      刪除
  3. 哈哈,又會兩粒顏色差咁遠。

    回覆刪除
  4. 牛筋丸好好食呀,好爽咁。

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 食就幾好,其實呢啲團冇乜行程。

      刪除
  6. 深圳開左好多潮汕打邊邊, 聽講間間都大排長龍呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我又唔清楚,你有冇去幫趁過。

      刪除
    2. 我心思思呢..但係約左幾次人都唔成功...希望盡快成功啦!

      刪除
  7. 潮州牛丸係出名的,但我唔中意食牛丸.

    回覆刪除
  8. 潮州牛丸出名彈牙, 不過我去年都吃怕左, 因有個親戚比左成几斤, 放在雪柜, 久唔久吃下, 終於都唔記得吃左几時先吃完哈~!
    都係少吃多滋味好些。

    回覆刪除
  9. 廣東省內團吃、住一般都不錯!
    咦、真喺唔同色、妳若不說、以為是兩種丸呢!

    回覆刪除
  10. 牛筋丸好大粒,但真係唔同色吧!

    回覆刪除

蝦仁炒飯

這回是蝦仁炒飯 沒有冷飯 用新鮮飯 除了蝦仁雞蛋 還有雜菜粒及火腿片 嘗試加生果 冰箱有芒果粒 於是炒埋一碟 我自己就覺得 加上芒果 真係特別好味😋 今日近黃昏 又出外散步 公園的樹 出了不少葉子 這個新綠葉子 顏色好特別 馬栗樹已經長滿花 這些馬栗樹真的好大