香港花卉展覽2019之花艶


花展自然是欣賞花
半開的大紅花



粉紅色的


美美的小花





黃鈴花



花藝



櫻花


好特別的兩色花


紫色的小燈
黃昏開始發光


花展買的蘋果椒


還有紫天椒
$30兩盆
好抵玩


$48三盆的紫羅蘭


今年花展
裝置比去年更簡單
這個簡單也好
比較環保



20 則留言:

  1. 簡簡單單, 仲顯得花更靚啦

    回覆刪除
  2. 呢排日日都見到花展既相,發夢都係五顏六色 :p

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 係呀,隔壁還有個有蓋展廳,我都冇行。

      刪除
  4. $30兩盆$48三盆有點似超市促銷手法咁喎^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然係啦,因為佢地想快啲收工。

      刪除
  5. 今年花展比上年如何?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都差不多,我冇行另一邊有蓋展館。

      刪除
  6. 48蚊三盤好抵呀!
    肥人都想入番粉紅色既紫羅蘭呢~

    回覆刪除
  7. 一年一度, 即是無乜新意但都要去行下既, 今年多左另一邊有蓋展館都唔錯, 不過我最後那天才去就好多殘殘D花了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都冇時間行埋另一邊就走,今年我早去,啲花算新鮮。

      刪除

急凍黃花魚

在中超買到 一包急凍黃花魚仔 細細條 應該是海魚 有魚鮮味道 但因是急凍魚 始終煎香較好吃   這是某日的下午茶 呢隻牛角包是半製成品 我間中都會買包回家 買回家放入冰箱 吃時就拿出來焗熟 隨時有得食