青瓜梅菜炒蛋


青瓜梅菜炒蛋
家中有好多
別人送的梅菜
總要消滅一些
今次用來炒蛋
加青瓜同炒
味道清新
梅菜下飯也不錯
吃素非素食的朋友
也不妨一試







20 則留言:

  1. 青瓜,我都係覺得用嚟食好過用嚟敷面呀=P

    回覆刪除
  2. 梅菜, 我只知蒸扣肉/肉餅, 原來可以咁整

    回覆刪除
  3. 我只知道梅菜用來蒸肉餅或扣肉,未試過用來炒蛋,學習了,謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你太客氣啦,我要向你學習呀!
      素食都可以用梅菜。

      刪除
  4. 梅菜唔可以食太多,睇來有排消滅 :P

    回覆刪除
  5. 哈~ 講到人送的東西,我重有好多雲耳呀、香信菇..... 重未食晒都幾頭痕

    回覆刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨