觀塘《裕民坊》

觀塘
裕民坊
重建計劃
進行好一段時間
住戶已經搬走
剩下有些商舗
和攤檔尚在營業
聽說限期
只有今明兩天
就要全部清場
我和朋友去轉了個圈



對面有部份
大廈已建造成形


我們沿著行人路
行了一個圈
其實有些店舖
已經搬走了


這一檔有小食


好久沒見過
一串串的牛雜
每人買了一串
站在街上食
$10一串
好好味
檔主見我們大讚
就話係最後兩日
好味都冇得食啦
又真的有點可惜


觀塘似乎
永遠都人流不絕


有舊唱碟





有年青人在替
這位型叔做訪問


訪問完
靚女起身走


 過左對面下午茶
出來見到
原來間當舖
仍在營業


這裏幾十年前
未有地鐵
已經好暢旺
當年觀塘還是工廠
現在工廠已經不存在
但人流仍是川流不息

八十年代
我曾在觀塘工作過幾年
亦參與過社區活動
留下過美好的回憶
裕民坊重建
亦象徵一個時代的結束
令人唏噓



29 則留言:

  1. 之後會唔會個度D野又貴哂呢

    回覆刪除
  2. 雖然我住好近,但極小去呢度行。

    回覆刪除
  3. 我都在這裏工作了幾十年,真有點不捨。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇不捨,只是懷食舊日的足跡。

      刪除
  4. 世界不停在變,只好習慣吓.

    回覆刪除
  5. 裕民坊都搞了多年,仲未拆卸啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對面馬路已經起左樓,剩下好快就拆。

      刪除
  6. 我上次回香港都有特別去行過裕民坊。

    回覆刪除
  7. 好懷念N年前裕民坊夜晚的街邊小食

    回覆刪除
  8. 呢檔牛雜時時去幫襯架!!!

    回覆刪除
  9. 過多20年~呢到就變天喇~我估全部重建哂唔同哂~!

    回覆刪除
  10. 觀塘真係一個很遲發展的舊區。 我去到都唔識行呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 觀塘係人口稠密的舊區,重建係遲早問題。

      刪除
  11. 我就住在觀塘,等拆完重建完,這裡就應該是新面貌了!

    回覆刪除
  12. 以前肥人都係觀塘返工...而家再去真係唔識行啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 工廈那邊都多左好多高樓大廈。

      刪除
  13. 終於拆啦,我細細個係觀塘工作時都話拆,講左好耐

    回覆刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨