逛街去


昨天在家做家務
今天星期日
本來想在家休息
朋友來電約逛街
食下嘢
唔想太操勞
又唔想行商場
不如近近地
到《志蓮淨苑》逛逛
或可順便食齋

適逢假日
遊人比平時多


志蓮好奇怪
這健築很雅緻
卻不準遊人進入


行到這裏
例必拍照


其實我只來過兩次
水瀑也很多人拍照
其中不少是工人姐姐


入去看看
原來一點半先有位
要等差不多一小時


周圍逛逛再算



好多金鯉


亭台樓閣
遊人不得進入


可觀魚
可拍照
但不可餵魚
園內也不可進食
小女孩扭計要食嘢
唔準食喊曬
保安姨姨
即拿出圖片
向小妹妹講解
食物會引來蛇蟲鼠蟻
呢份工真係唔簡單😀


都係走啦
決定另行搵食


最後坐港鐵到太子
揀左呢間食點心


對面另一間好多人
相片是後來影
之前門口堆滿人



兩個人食得不多
點三款食物
已經食得好飽
呢個午餐好經濟
味道方面中規中矩
這類點心店
坐位比較窄
大家食飽就走
不能久坐



跟著去逛花墟
今日人流比想像中少


最後朋友買了盆紅掌
我則用$10買了
小小的紫羅蘭
早點回家休息
好快又要煮飯






22 則留言:

  1. 我未去過志蓮淨苑,不過聽聞在裡面食素很貴。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有空不妨行下,園內食素有最底消費每位$120蚊。

      刪除
  2. 有時漫無目的行吓就已經很好.

    回覆刪除
  3. 保安姨姨真係好有耐性呀..比個LIKE 呀!

    EE盤紫羅蘭同肥人種緊既一樣呀, 都係深紫色花辦加黃心芯..哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢好有禮貌,幸好我見遊人都聽勸喻。
      我見佢好紫,買返來玩下

      刪除
  4. 回覆
    1. 其實佢都係俾左一杯客人,不過相信可以添加嘅。

      刪除
  5. 我同加拿大回來嘅舊同學去過一次,係平日所以唔係好多人。

    回覆刪除
  6. 記得當年介紹, 志蓮建築係用入榫技術起嘅

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係用番古老舊技術,其實都冇乜值得吹噓。

      刪除
  7. 我很喜歡去志蓮走走看看。

    回覆刪除
  8. 志蓮咁搞笑~個位起得咁靚~又唔俾人入去行下~!

    回覆刪除
  9. 南蓮園池,係幾舒服嘅,又有齋食,有鯉魚池及瀑布,過志蓮淨苑果邊,有幾個睡蓮池,多人影睡蓮!

    回覆刪除
  10. $10買到紫羅蘭,感覺幾抵。我之前去宜家,有D小盆栽(應該細個EE呢盆好多),冇記錯都要七、八元。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都係好細盆,影相冇比較睇唔到幾大小。

      刪除
  11. 志蓮甚麼都不準,關起來吧!

    回覆刪除

香煎雞中翼+晴天購物去

 又買到雞全翼 今回都是 將全翼分三部分 雞翼尖儲起來 雞中翼及上小蹆 用醃料醃起 先吃雞中腿 簡單用香煎薑蔥煮熟 雞中翼真係點整都好食 另加一碟蘑菇炒邊豆 邊豆是急凍食品 買一包放在冰箱 可以食好多餐 呢排英國天氣變化好 乍暖還寒 又雨又落雹 轉眼又天晴 趁天晴即出外購糧 商場...