Melody兩小無猜(1971)


Melody兩小無猜(1971) 
大家可記得
這齣經典電影



三個可愛的主角


還有 Bee Gees
悅耳的歌曲
喚回我們的記憶






28 則留言:

  1. 冇印象睇過,但首歌我識。

    回覆刪除
  2. 睇左n 次,故事很簡單,但好溫馨,歌當然好好聽啦。

    回覆刪除
  3. 其實我未睇過,我太後生 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 齣戲唔係你嘅年代,但以前明珠有播。

      刪除
  4. 我記得,除了麥理斯德外還有積懷德呢!

    回覆刪除
  5. 聽過這齣戲,但未睇過。反而,BEE GEES的歌都聽過的。

    回覆刪除
  6. 我有這個影碟,郤一直未睇。

    回覆刪除
  7. 等肥人去youtube睇下有無得睇下先....

    回覆刪除
  8. 電影未睇過,但首歌聽過,很好聽

    回覆刪除

蝦仁炒飯

這回是蝦仁炒飯 沒有冷飯 用新鮮飯 除了蝦仁雞蛋 還有雜菜粒及火腿片 嘗試加生果 冰箱有芒果粒 於是炒埋一碟 我自己就覺得 加上芒果 真係特別好味😋 今日近黃昏 又出外散步 公園的樹 出了不少葉子 這個新綠葉子 顏色好特別 馬栗樹已經長滿花 這些馬栗樹真的好大