重九登高


今日是重陽假期
天氣清涼登高去
不想周圍跟人迫
就近由家出發
先行車路
路上遇上這棵樹
這棵樹地基鞏固



往上行
轉入山路
就遇上竹林



原來都幾長


像隧道入口


我入隧道啦


路上也遇上折樹
好明顯是有人處理過
可能是行山人士也不定


還要繼續往上行


我地由北港行上來
當然不止3/4hr.
跟著向馬鞍山方向


往上行
終於見到開揚景觀
橙色大概是水霸


白沙灣遊艇會



近鏡應該是白沙灣遊艇會



繼續向上行


高處回望







我地行多幾百米去茅坪
仍然要向上行


大家睇住咁多先
 下篇再續





27 則留言:

  1. 北港咪去獅子會落車個站,在入面行嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係獅子會入面行,北港落車唔使過馬路,係北港路沿住馬路直行上山。

      刪除
  2. 回覆
    1. 可能清理過,也可能是沒太高的樹,比想像中好。

      刪除
  3. 回覆
    1. 清明節按習俗是一定要拜祭先人,重陽是登高節,也有人去掃墓。

      刪除
  4. 我昨天看看月曆才知是重九。
    西貢的海灣真靚呀!

    回覆刪除
  5. 重陽去登高,好應節呀!竹林好得意呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,有假期有人陪咪行下囉。
      竹林係幾特別架。

      刪除
  6. 你嗰度咁難行應該唔會有好多人同你迫 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都行到就唔算難行啦,不過,又的確唔算太多人行。

      刪除
  7. 從北巷出發去馬鞍山?全程幾小時?我無行過此路線,搵日試下先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實好多人選擇從馬鞍山出發經梅子林過來,然後落北港,大概兩個小時已經可以,慢慢行也不會太耐。
      我們從北港出發因為近屋企。

      刪除
  8. 好靚!估唔到香港都有D咁嘅景

    回覆刪除

西洋菜素湯

 終於買到西洋菜 於是就煲個西洋菜素湯 材料 西洋菜 紅蘿蔔 蘋果 圓眼肉 腰果 眉豆黑豆 果皮 薑 西洋菜有獨特香味 今回可能有圓眼肉 香味有些被甜味搶去 煲西洋菜 最重要滾水落 否則可能 會 有苦味 相反果皮就要凍水落 今回煮三個餸 雜菜粒炒蛋 冬菇煮豆腐 西蘭花炒雲耳