重陽登高之二



行到目的地
原來有個草地
有個亭
可以坐下休息


行到呢先有啲人氣



很多分叉路


我們要去西貢
所以走回頭路
返到剛才經過的路口
然後下山



經過這様的路


遇見上山掃墓人士


還有這樣的竹林


再次看到海景


長長的樓梯後


就是民居





繼續向下行


美麗的花朵
一直都以為是牽牛花
原來這是五爪金龍
名字來自葉子是五瓣


這個才是牽牛


好快就到西貢墟啦


行完樓梯就到


已經十二點有多
吃完午飯才回家



22 則留言:

  1. 很多年沒去西貢,我想現時是否多了很多高樓大廈?
    但看圖片又好像沒有!

    回覆刪除
    回覆
    1. 西貢譽為香港後花園,港英政府有限制房屋高度,日後政策是否有變就唔知。

      刪除
  2. 墓地喺咁高,都幾考驗啲子孫 :P

    回覆刪除
  3. 附近係咪有營地呀,我見到有個路牌喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講基維爾營?其實係近慈雲山果邊。

      刪除
  4. 前半段的路風景靚D,特別係竹林.

    回覆刪除
  5. 之前的竹隧道靚呀。

    唔去前院,去有花有草的「後院」一樣方便^_^

    回覆刪除
  6. 哈!原來我一直見到D五爪金龍當牽牛花

    回覆刪除

洋蔥豉油汁豬扒

我喜歡食豬扒 豬扒不是煎便是炸 有厚切也有薄切 現在還有種慢煮法 我煮得簡單 先用幼鹽豉油糖酒蒜粉醃 然後用氣炸鍋焗熟 切塊上碟 另用鑊炒香洋蔥 老抽糖豆粉做個汁 今回我還加上幾粒車厘茄  英國的肉類質素不錯 我買的是梅頭豬扒 肉質腍滑好食