西貢午餐

從山上
行落西貢墟
已經是午餐時間
趕緊去醫肚
兼且坐下休息
找了間茶餐廳

北菇紅燒豆腐飯
$46元
賣相看來不錯
很就不便宜囉


這個是
豬扒通粉特餐
通粉麻麻
但豬扒就不錯
加一隻蛋一片麵包
$40元
一心以為包飲品
願來要加錢
我要檸茶加$3元
但久沒在西貢午餐
好像比前又貴咗



好在街市
還有抵食外賣
燒臘飯盒
雙拼$25元
還送汽水








28 則留言:

  1. 回覆
    1. 原來係個碗深,我後來都食唔曬。

      刪除
  2. 回覆
    1. 原來係個碗深,我後來都食唔曬。

      刪除
  3. 哈哈,見唔到有通粉喎。我會食燒味飯呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來係個碗深,我後來都食唔曬。
      我要陪唔食燒臘果個食。

      刪除
  4. 外賣抵食,....很掛念從前低物價的年代,外賣雙拼燒味飯,盛惠15元,包飲品......

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家香港乜都貴,不過,聽說深水埗有15蚊飯盒賣。

      刪除
  5. 四十幾蚊唔貴啦,平過四十既唔係好敢食 :P

    回覆刪除
  6. 通粉餐同早餐冇咩分別,感覺貴咗少少囉!

    回覆刪除
  7. 我揀燒味飯,好抵食呀!雙拼仲有半隻鹹蛋。

    回覆刪除
  8. 最低工資好似又加咗,咁啲嘢咪又貴番啲囉!

    回覆刪除
  9. 燒味飯好重料.....睇到有燒肉燒鴨咸蛋!

    回覆刪除
  10. 周圍都好貴啦, 有時肥人見到成40蚊個飯, 真係一路食一路心痛呢~

    回覆刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨