《樂園》午飯


朋友好想試下
九龍城街市
《樂園》
要我帶路
我其實也不常來
因為食物價格不便宜

我們點了
咖喱雞飯
$36元
份量也算輕盈
不過
我們兩人食力低
剛好夠吃
想不到這裏的咖喱
很對我們的口味
不辣很又好好味
介紹朋友
飲鴛鴦紅豆冰
$24元


還有比較特別的
沙嗲牛肉西多士
$30元


沙嗲又是不辣
沙嗲味不濃
反而啱我哋食
太多餡
漏曬出來
最後食剩啲餡


這間樂園
看過不少
對他們服務態度的負評
不過
我每次幫襯
都覺得他們
員工都好有禮貌
所以順便
替他們平反下



26 則留言:

  1. 記得旺角有間也是叫樂園,卻是打冷的,服務亦一樣很差,但還是很旺場常常冇位…

    回覆刪除
  2. 沙嗲牛肉西多士幾特別,想試吓.

    回覆刪除
  3. 聽過個名但係冇時間去試。

    回覆刪除
  4. 反而想試下佢杯鴛鴦紅豆冰,好似幾得意

    回覆刪除
  5. 九龍城街市肥人以前成日都去, 因係附近返學呢....
    我記得咖哩係好好食架, 好食到我班同學係完全清碟呀!

    回覆刪除
  6. 真係少見沙嗲牛肉西多士,份量十足!

    回覆刪除
  7. 我食過的樂園好似係食牛雜麵的。

    回覆刪除
  8. 沙嗲牛肉西多士,當三文治式午餐都夠。

    回覆刪除
  9. 好久沒食了....因多在週日去九龍城, 他們休息!

    回覆刪除
  10. 沙爹牛肉西多士睇到覺得好正啊~ ~

    回覆刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...