blog聚晚餐


今次blog聚四人組
都是很久沒見
所以除了吃飯
還有說不完的話題
最後坐了差不多三個鐘
今次揀了聚會
粗菜館
一間主打小菜
睇下我哋食咗啲乜
like Fb專頁
每人可點
一蚊一隻鮑魚
雖然細細隻
都算抵食


另一款小食
滷水鴨舌


魚湯魚滑浸粉絲勝瓜


籠仔梅子蒸鱔


豬油撈飯


燒汁牛肋骨


惠州梅菜扣肉


這餐食物味道一般
只算不過不失
員工則很有禮貌
招呼不錯





25 則留言:

  1. 心心剛剛回家..............這麽巧合呢!剛才也吃了滷水鴨舌...哈!不是心心吃...而是一局他吃呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,又會咁啱,夜啦,你都要早啲休息,晚安啊💤💤😴😴

      刪除
    2. Good Night............EE☺️✨🌜

      刪除
    3. 昨晚我和心心在北角打冷
      哈哈
      剛剛巧合也吃到這美食

      刪除
    4. 我都喜歡食呢樣食物。

      刪除
  2. 我食過九龍城果間,食完入左聖德肋撒醫院。即係街頭食野,行去街尾睇醫生。

    回覆刪除
  3. 一蚊隻鮑魚何只抵死,真情係蝕住做,如果你只係食鮑魚既話,不過咁應該出唔到門口 :P

    回覆刪除
  4. 好耐之前去過粗菜館,最印象深刻係個豬油撈飯...其實唔係咁慣食咁油的飯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實又唔係好油嘅,我真係十年都未食過。

      刪除
  5. 呢間以前成日經過, 不過無幫親過

    回覆刪除
  6. 咁多款菜式600幾,相當唔錯呀!

    回覆刪除
  7. 外家果邊家庭聚會都食過

    回覆刪除
  8. 1元鮑魚都不錯,不單招呼不錯,環境都唔錯

    回覆刪除
  9. 1蚊隻鮑魚都幾抵呀, 小菜望落都不錯呀!

    回覆刪除

天氣好逛公園+晚餐

今天天色太好了 雖然仍然有風 太陽灑在身上 倍感暖和 我在公園找了一角清靜地 從新練起太極   然後在公園逛一個圈 拍拍照 走在回家的路上 今餐煮個肉丸湯 材料有 番茄 南瓜 櫻桃蘿蔔 清清甜 用氣炸鍋焗三文魚 三文魚抹上幼鹽 灑上黑椒 簡單又方便