煎豆腐


最近消委會
有關豆腐報告
說了一大堆營養數字
我聽到一頭煙
只記得話
全部測試樣本
沒有驗出
防腐劑及有害物質
可安全食用
咁就夠啦
我以前
多買板豆腐食用
但近年貪方便儲存
特別在夏天
我多買包裝豆腐
但原則上
都以本地豆腐為主
外地總是比較貴
也不比本地好吃
豆腐
始終是中國發明嘛
呢款盒裝煎釀豆腐
我只切開
用易潔鑊略煎
用生抽糖調味
已經唔錯
簡單快捷



26 則留言:

  1. 豆腐好多食法,話豆腐檔買既先好喎,超市買豆腐都唔平呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 超市買既比較方便,只係多較多鈣,可以從其他食物攝取。

      刪除
  2. 我都好喜歡食豆腐, 煮法又多又好味😊

    回覆刪除
  3. 香煎豆腐,健康又好味道呀!

    回覆刪除
  4. 仲有一樣,佢話好多超市包裝豆腐冇乜營養價值,要食都係街市買好啲.

    回覆刪除
  5. 早晨EE😊
    只選擇有信心品牌及品質的豆腐已經足夠...至於外來的新聞報告..心心只作參考就算了..............................

    回覆刪除
  6. 肥人麻麻地愛豆腐,平時好少買黎煮, 但打邊邊就會食..好奇怪的~

    回覆刪除
  7. 包裝豆腐比較衛生一致
    而有些好的板裝豆腐
    豆香味比較濃郁
    當然不同生產者
    其質素會有參差

    回覆刪除
    回覆
    1. 板豆腐夏天容易變壊,所以我夏天只買包裝果啲。

      刪除
  8. 豆腐配乜都得,包裝豆腐放得久入多D唔錯

    回覆刪除

天氣好逛公園+晚餐

今天天色太好了 雖然仍然有風 太陽灑在身上 倍感暖和 我在公園找了一角清靜地 從新練起太極   然後在公園逛一個圈 拍拍照 走在回家的路上 今餐煮個肉丸湯 材料有 番茄 南瓜 櫻桃蘿蔔 清清甜 用氣炸鍋焗三文魚 三文魚抹上幼鹽 灑上黑椒 簡單又方便