腓排炆海參


今天
突然上舊blog
睇番以前煮嘅餸
呢款係宅男
不在港時所煮
現在幾乎
全是素食
今次重溫舊時煮意
腓排炆海參
配料有
冬菇、雲耳、火腿
睇相好似唔錯喎
(自吹自擂)
大家喜歡嘛







28 則留言:

  1. 回覆
    1. 係有小小麻煩,我試過發壞左,所以買已經發好嘅。

      刪除
  2. 回覆
    1. 其實有客人來食飯,我都會煮架。

      刪除
  3. 如果餐餐食素,我諗我唔得囉!

    回覆刪除
  4. 間中在精神上滿足一下自己的[素]求,這可開心呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我本身唔係食素,出街成日都有機會食肉。

      刪除
  5. 炆海參可以百搭其他餸,正呀!

    回覆刪除
  6. 我以為你淨係食素添,不過食素對身體應該好.

    回覆刪除
    回覆
    1. 食素是我家宅男。我出街都食得好雜。

      刪除
  7. 呢款雖然唔係素,不過其實唔算多肉(或者,海參給不到我一般豬肉、雞肉的感覺)

    回覆刪除
  8. 我都中意食海參, 食幾多都唔會肥..HAHHAA

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 係呀,佢係屋企,我會盡量煮素。

      刪除
  10. 哈!我是食肉獸,長時間食肉唔得架

    回覆刪除

天氣好逛公園+晚餐

今天天色太好了 雖然仍然有風 太陽灑在身上 倍感暖和 我在公園找了一角清靜地 從新練起太極   然後在公園逛一個圈 拍拍照 走在回家的路上 今餐煮個肉丸湯 材料有 番茄 南瓜 櫻桃蘿蔔 清清甜 用氣炸鍋焗三文魚 三文魚抹上幼鹽 灑上黑椒 簡單又方便