貴價早餐


星期五
在九龍城食早餐
平日幫趁的餐室
休息數天
往對面試下新
不過
真係好貴
番茄濃湯通粉
湯內粒粒是午餐肉
蒜味多士+雙蛋
濃湯好夠味
多士有蒜香又鬆軟
只是杯茶
味道麻麻


地方不算大
佈置以懷舊作賣點


強調香港味道


點貴法
一眼睇曬


想試就認住呢佢啦
位置就在
九龍城侯王道






26 則留言:

  1. 其實九龍城啲嘢唔平㗎,好多年前我去食嘢,都覺得買賣之間價錢與實物並不對稱!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我細個時,九龍城有平嘢賣㗎,而家貴曬啦。

      刪除
  2. 好睇唔好食, 可能一半係食裝修 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢啲嘢都算好食,但價格真係太貴。

      刪除
  3. 嘩,純粹賣噱頭,啲人打晒咭之後好快執.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁要睇食物質素是否留得住啲客。

      刪除
  4. 家下唔少茶記都貴~可能做自由行多~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都好難講,香港做飲食都唔容易。

      刪除
  5. 不算貴了................心心相信EE的老伴一定很開心呢!因為男人希望自己的太太吃得好著得暖嘛!(´ ˘ `✿)

    回覆刪除
    回覆
    1. 心心,多謝你,哈哈,我地兩個都好實際架,呢個早餐的確比較貴,間中食下都冇所謂。

      刪除
  6. 佈置同裝飾懷舊風味幾有心思喎!

    回覆刪除
  7. 原來呢間餐廳在九龍城,最近網上有很多人在這裡打卡。 聯發茶餐廳都唔錯架,是澳牛的人開,食物都一樣。

    回覆刪除
  8. 我尼邊好多新開茶記都大玩懷舊啊

    回覆刪除

天氣好逛公園+晚餐

今天天色太好了 雖然仍然有風 太陽灑在身上 倍感暖和 我在公園找了一角清靜地 從新練起太極   然後在公園逛一個圈 拍拍照 走在回家的路上 今餐煮個肉丸湯 材料有 番茄 南瓜 櫻桃蘿蔔 清清甜 用氣炸鍋焗三文魚 三文魚抹上幼鹽 灑上黑椒 簡單又方便